آهنگ جدید میلاد بابایی به نام «بی قرارم»

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 977
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1343
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 98
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 134
    آي پي امروز آي پي امروز : 326
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 448
    بازدید هفته بازدید هفته : 5540
    بازدید ماه بازدید ماه : 5407
    بازدید سال بازدید سال : 56637
    بازدید کلی بازدید کلی : 274803

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.74.54
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

آهنگ جدید میلاد بابایی به نام «بی قرارم»

متن آهنگ میلاد بابایی بی قرارم

بی قرارم حال دلمو ببین
بیا که خسته شد دلم از این
شب و روزای بی تو مثه هم
مگه میره عشقت از دلم
چجوری حرف قلبمو بگم
خوشبحالت کندی دلتو یه روز
اما من خرابتم هنوز
نمیدونم بدون تو کجام
بی تو رد نمیشه لحظه هام
پر از عطر سرد تو هوام

تو نباشی بگو بکی دلم خوشه
من و این دوری از تو آخر مکشه
نگی حسی نمونده دیگه بینمون
انقدر آسون نرو آسون

تو نباشی بگو بکی دلم خوشه
من و این دوری از تو آخر مکشه
نگی حسی نمونده دیگه بینمون
انقدر آسون نری آسون

دست من نیست دلخوره دلم ازت
نمیخوام هیچی غیر تو فقط
آخه برام کسی مثه تو نیست
منو گونه های بی تو خیس
تورو یادم میاره همه چیز
دیدی آخر جا زدی مثه همه
میدونم اشتباه خودمه
میدونم این گناه خودمه
هرچی میکشم حقمه
اینا برای عشق تو کمه

https://musicdel.ir/single-tracks/266991/




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 26 تير 1402 ساعت: 7:1
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: